Pages

Tuesday, May 18, 2010

DAMN DAY ..

waaa..hari nie prekse prtngahan thun mule..
start2 jee..smue subjek sma...
adoyai3...pning kpale..
so for tday...bahasa arab 1 [nahu dan saaraf]..
perghh..soklan sng gler sbenarnye...
tpi aku x hfl laa..plak..sbok blaja ekrob2...skli byk plak dy soal psl taarif dan erti[sme jee]..adoy3..
soo..aku rse aku failed utk arab 1..bwt kali kedua kot..ampon ustazah..ahaha..
then then arab 2..agk sng la jga,,,cme agak damn di bhgian insyak[karangan]...
dimana kne bwt 150 pth pkataan dlm arab..ayoyo...
apepon aku dpt gak bwt..dgn slamber nyee...pnoh ketenangn...
smbil tanye2 kt hajar ngn jerry*bkn name sbenar .. ahahaha..
bdk aku..naem,fauzan ngn jibek..mcm byse..prekse x prekse tetap sme..
borak manjang dan jge betanye,..,,ahahaha..sengal doe..
jdi aku pon tpakse join..ahahaha..siut..siut...
soo bsok feqah tauhid..hafalan hafalan sudh di hafal...
begitu juga tafsir hadis di mana tgl sket jee lgi nk dihafal..
ayoyo..pcah kipale otak...adoy...
cmne laa sma btul2 nnt...
soklan da laa xley spot spot..gerenti kne hafal smue..ayooww... !
siut...kah3..
soo kpde followers followers saya...jgnlah lpe bce bku nk prekse nieh..
dan2 smoge bjaye yaw....
bak kata awin dan rakannya...
GUD LUCK YAWW !!!

No comments:

Post a Comment