Pages

Wednesday, March 3, 2010

hari ini...

soo hari nie..tade pape special sbenanye...
busan jee...
ha...tu hari mase aku balik skolah en...
aku tgk kure2 kt umah aku..tgh menghimpap..
antara satu sama lain...ahahaha..aku da pk bukan2..kah3..
then gerak2 lak tu...
umi aku kate kure2 tu tgh mengawan..
bhahahaha..
best doe..dpt baby kure2...kah3..
tpi aku pon x psti r dy mengawan ke hape2 ntah..mcm bungek jee..
ahaha...
dalam kelas tadi..aku pnye la bosan nk mampos...
naem,mustaqim ngn fauzan...
tiga-tiga sebok meyn kalkulator..aku da hangin jeek..busan habis..
then then..aku bwt la kje..bce2 bku..bdak 4.1 en...soo kne rajin sket..
ahahahahaha..
mggu dpan prekse bhai..
x lulus add math ngn akaun..kne turun klas deng...adush2..
gabra2...doakn aku berjaya aw..
ahahaha!!

No comments:

Post a Comment