Pages

Friday, March 5, 2010

hari yang meletihkan kot.. ~~

perghh...hari nie memang letih abes bhaaiii.... !!
semuanye bermula selepas rehat...
aku kne kemas2 dewan slaku ketua unit dewan utk pibg sok..
damn it..
tpi tetap jalankan tugas seperti yg diamanahkan..
ahahahaha..
tpi agak dalam 5 kali r gak..ulang alik dri dewan makn ke pjabat...
macam ape jee...
then then..blk pgi umah umam..
ptgnye pkol 3 ade ptndngn azan kt masjd sgi udg..
skli..smpi2 bapak umam tgh marh2..udah..
ahahaha...
tepaksa aa..pgi msjid sndri...
then pkol 3..nk pgi msjid sgi udg...
skli beng ade...ape lgi...tumpang beng r...
beng baek plak...terhebat maa kao..
pastu pastu...ptndgn pon bmule..
rmi gak org dtg..
jmpe ustazah rugayah ngn izura..ahaha..
masing2 tgk anak dorg..
pstu turn aku meng'azan' lak..
pergh..menggeletaw habis..aku azan jee..kuat2..ahaha..
mcm ape jeek..
then...habis..lepak2..
tgu2 kputusan..skli diumumkn bsok...
tpi bsok nye aku x dpt pgi..sbb kne jge skola...pibg ='[
aku rse leyh menang kot....sbb tgk orgnye syum2 kt aku..manis2..
ahaha..
geli geli...
then pgi meyn futsal...pergh letih2..dgn jubah2 pgi arena..terbaek..ahaha..
pstu blik...
then update blog..kah2...
letih tpi sronok...sronok...sronok.... =D

No comments:

Post a Comment