Pages

Saturday, April 17, 2010

hari jumaat =]

hahahaha..
hari jumaat hari best best....
bkn stakat hri jumaat penghulu sgle...
tpi hri jumaat mmg menyeronokkan....
kerna..hari jumaatlah yg dpt aku bwt mcm2 aktiviti diseblah ptg..ahaha..
tpi jumaat 16/4/2010...
mmg best gler...
aku trme smthg special..perghh...x henti2 senyum..kah3..
mcm bodoh jee,,,segan habis.. =]
mm..mcm byse..pagi2 lgi..kne jdi p.majlis utk ceramah polis...
damn..kelam kabut aku..tiba2 fahmi xnk jdi plak..tpkse aku jdi...
n then..hri ahad nie jdi lgi utk hri kecermelangan...hahahaha...
mm..pstu byk ckgu puji2..aku cme mampu jwb..'alhamdulillah,trime kaseh ckgu'..
=]
n then..sblah ptg...best gak...
ahahaha...
mmg mmg gler gler gler best r.....
ahahaha...
tpi segan nk crte laa...
kui3...
so xyh crte laa..ahahaha...
tpi mmg best laa.....
sronok....kembang....best....excited....smue ade hri jumaat tuuh..
especially ptang tuu laa..ahaha..
tu jee kot...klaa...ahahaha..
cant stop smile sudah.. =]
ayoyo..ahahaha..

No comments:

Post a Comment