Pages

Wednesday, April 21, 2010

what the hell !!

ahahaha..
memang seriesly..damn siot...
korg nk tahu x?? aku dalaa start buat tafsir..lmbt gler..
hri slase kot..dn hri jumaat da btanding..
prgkat negeri...wohooo...!!
best best best...
then then..aku tdi pgi laa...koko...
dy buat pngumuman...
kpde peserta amal islami yg prgi ke prgkt negeri sila ke p.s.s skrg jge..
then aku pgi...dy bgi taklimat by ustazah azliza...pstu..dy crte2 laa ap yg ptot...
aku kne pgi kt jugrah banting ..maahad tahfiz..ahahaha...
n plg tkejutnye dn best nyee...
aku pnye acara start pkol3 lpas smyg...
dan aku adlh PESERTA PERTAMA... ! wahahahaha..
mmg aku tkejut n mmg sial laa..s.u yg undikan utk aku..
aku hafal pon blum..adoy2...appon..aku try channel it to positive...
aku ckp ngn dri aku..no.1 adlh sebati dn byse dgn dri ku..hua3...
no.1 sntiasa milikku...aku akan jdi no.1 sbgi peserta..no.1 bgi acre tafsir prgkt negeri..
insyaallah...dan 1 makwe..ahaha..kidding kidding.. =p
mm..soo..i hrpkn sgt..kpde rakan2...tolong doakan yg terbaek utk diriku yg lmah ini...smoge
berjaya...mengharumkan nama skola hisamuddin sg.bert...
yg mng acre tafsir..dimana tidak prnah lgi..
plajar kte menanginya...adoy3...hrp2 sgt...smoge ALLAH sentiasa memberi kekuatan kpdeku..
yg hina dn lemah ini...wallahualam..
=]
thank you
UJAY

No comments:

Post a Comment