Pages

Thursday, June 3, 2010

sad day doh ='[

FIRSTLY....
hari plg sdih tday krna...
ustazah aizah my favourite teacher pndah...
mmg sdih gler...tpi ustazah chill je en.....tpi kt pjabat ustazah ngis gak..
ahaha..ble duduk ngn ustazah...ustazah bgi smgt..mcm2...
aku pon da nk kuar gak AIR MATA...then msuk blik ustazah nazian..tnye psal bhse arab..
ahaha..siut je...
ustazah aizah mmg the best laa...
bahasa arab aku x penah A kot...
tpi alhamdulillah..blaja dgn dy..berkat ajaran dy.........
tbe2 arab tggi aku A bhaaii...ahaha..arab tggi..bkn arab byse...
ini smwe terjadi dgn izin ALLAH..tpi yg menyampaikn pde kte ilmu itu adlh guru2..
apepon..sy dan slruh klas 4 taat mendoakan ustazah kejayaan dan dimudahkan sgale urusan dkt
sambestari nnt k...chaiyok ustazah..ahaha.... K.A.M.I S.A.Y.A.N.G .U.S.T.A.Z.A.H.
=P
SECOND....ble aku blik skola jee tdi.....
abg inform gtaw..weh...moyang dah mnggal...
what the hell????!!!!
bru nk chill..dah sdeh blik...........................damn..
moyang aku umur dy da 92 thun....dy lahir 1918...sblum merdeka lgi...
mmm...sdeh sdeh sdeh.......
smoge arwah sntiasa berada disisi dan dikalangn orang orang yg beriman...
-AL FATIHAH-

2 comments:

  1. takziah bhaiii...

    eh,ustzh aizah yg mane??
    pinda mane??

    ReplyDelete
  2. takziah,kawan.
    uiks, ustazah pinda? tkejott la.

    ReplyDelete