Pages

Thursday, July 8, 2010

sudah lame x update boy

ahahahahaaha..
sori sori ..
lame dah x update en..
ahahha..
sbenanyee..
agak busy laa dlm senjak dua menjak niee..
busy dgn pelbagai perkare laa..
ahahahaa...well org penting en..ahahaha..
subhanallah..bgge dri..astaghfirullah hal azim...
mggu dpan..16,17,18 klas 4 taat ade camp..
soo..aku jdi director camp tuuh..soo byk laa hal sket...
nk bwt surat mnta sumbangn la..dn pelbagai lgi..adoy3 pning kpale..
dan dan..
kputusan prekse aku kli nie mantap babe..tpi tadelaa mantap sgt...
kre first time msuk klas petama aku dpt nombor 19..ahaha.
proud habes babe.huhuhu3 then aku ade 4A-
1G iaitu addmath dpt 9 je kott..adoy2..
tpi aku tros kn lgi..sbb nk en...
jdi itulaahh dy al-kisah si uzair..
yg sibuk sgt niehh..tujelaa..
smpikan lesen motor pon x sempat2 amek lgi..
awin ngn zafirah dah lulus kot..siot jee..
da rmi amek tpi x bw motor..ahaha..msg2 tgu P
adoy..tapelaa..bsok aku da lulus..aku bw laa..
ahaha..
tu jee...say byebye.. =]

No comments:

Post a Comment